• ✔ Snel, eenvoudig en volledig online

    ✔ Nooit meer zelf boekhouden en aangiften doen

    ✔ Geen papierwerk meer, stuur digitaal facturen en bonnetjes

    ✔ Inclusief de beste boekhoudsoftware en apps

    ✔ Persoonlijk aanspreekpunt

    ✔ Kost de minste tijd voor de ondernemer

    ✔ Voor een vaste scherpe prijs per maand

  • Tarief

    Op basis van jouw wensen stellen we een pakket samen met een passende offerte.Indicatie (ex BTW):

    Startup, growing tulip

    Startup

    De fase met minimale boekhoudkosten.
    Ga je echt beginnen, dan groeien wij automatisch mee!

    € 99,-

    per maand

    ✔ Boekhoud Service
    ✔ Software en app
    ✔ BTW aangifte per kwartaal
    tot 1 medewerker

    en 1 bankrekening

     

    Meest gekozen

    Small Business, growing tulip

    Small

    Je omvang is nog beperkt maar je wil wel een volledige boekhoudservice.
     

    € 194,-

    per maand

    ✔ pakket Startup +
    ✔ Jaarrapportage

    ✔ VPB of IB aangifte

    ✔ Factuur module

    ✔ Betaallijst
    tot 1 medewerker

    tot 2 bankrekeningen

    Medium business, growing tulip

    Medium

    De complexiteit van je boekhouding groeit automatisch met je onderneming mee
     

    € 332,-

    per maand

    ✔ pakket Small +
    ✔ Dossier/project module

    ✔ kassa met koppeling

    tot 5 medewerkers

    tot 4 bankrekeningen

     

     

    Large business, growing tulip

    Large

    Met een behoorlijke omzet, intensieve boekhouding en behoefte aan maandelijkse cijfers om te kunnen sturen

    € 447,-

    per maand

    ✔ pakket Medium +
    ✔ maand BTW
    tot 25 medewerkers

    tot 6 bankrekeningen

     

     

     

  • Hoe

    Je boekhouding geregeld in 4 simpele stappen

    1

    Intake

    Kies een tijd die je uitkomt voor een gratis en persoonlijk telefoon gesprek.
    We nemen op afgesproken tijdstip telefonisch contact op om de boekhouding en ondernemersvragen te bespreken.

    2

    Offerte

    Op basis van je specifieke wensen en welk pakket het beste bij je past krijg je van ons een advies met een vrijblijvend voorstel met een vaste prijs per maand waarop je akkoord kunt geven. Onze diensten zijn elke maand opzegbaar.

    3

    Onboarding

    Je persoonlijke Customer Succes Manager stemt werkwijze en verwachtingen af. Op basis van deze inventarisatie gaan we systemen inrichten en koppelen. Dan volgt een terugkoppeling met duidelijke instructies.

    4

    Take off!

    Als jij een bon scant met de app of factuur mailt verwerken wij deze binnen 24 uur! We signaleren missende gegevens zodat wij op tijd een volledige belasting aangifte verzorgen en jij kunt sturen op basis van actuele cijfers.